Kamis, 03 Maret 2011

seberang,...

yach,....

kawan akirnya aku juga lelah ..hanya menyimpan saja,,atau hanya melamunkan sebagai ungkapan kepenatan hatiku,..otak menari-nari,,hati entah jingkrak-jingkrak dengan air mata menghias pipi,..hemmmm sungguh painfull inside,,but however i need to continue all myway,..over there nobody knows would be happening,...just second later,.nobody knows,..and finally,,i only waiting for something that i don't know when i will receive the answer,...ngo cenhai hau hau sanfuk,..junbo ceng hau jam,...hau hau jam,...

dan,..lihatlah kawan,..aku lebih banyak sendirian,..aku berlari mencari hiburan yang tak bisa ku ajak bicara,..sungguh menyedihkan bukan hidupku??ketika aku ada ,,dia tak ada,dan ketika dia ada aku tak ada,...bersebrangan jalan,.ku rasakan semakin jauh dan perih inside,..but i can't do anyting more,..just keep silent and waitting what should happen to my life around,..yups,..waitting at quite,...

painfull,...so painfull,...did you knew ,..??everything made me more weak,...down,..i don't know more,...dark and cool,.....what should i do ,kawan,..i was so confused to facing all around this way,...i feel so tired wanna to stop,..and no action anymore,...hhheeeeeeeeeeeeehhhhh,.......

can you hear me,kawan,....i need someone who understand me,.understand mine,..someone who can take low profil by me,..and think about what is maybe happen on future,...??not only thinking about own right now,..

ach ,,,,i was so talk actif tonight,..i will get out right now,..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar